2012-11-28

Gratulieren!!!

En arbetskamrat ville ha ett rött gratulationskort. Det fixar jag, sa jag. Och så här blev det!
Det häftigaste var att kortet skulle ända till Tyskland. :)
A coworker wanted a red greeting card. I got it, I said. And this is it!
The coolest thing was that the card were going to Germany. :)
 Jag hade sett ett lite annorlunda kort på nätet och tänkte direkt att ett liknande ska jag prova.
På första sidan skrev jag namnet och datumet då hon fyllde år.
I had seen a little different cards online and thought immediately that that I'll try.
On the first page, I wrote the name and the date when her birthday.
 På andra sidan stämplade jag dit, en liten fågel viskade...
En helt underbar stämpel från vilda stamps, I love it!!! :)
On the other side I stamped there, a little bird whispered ... An absolutely wonderful stamp from wild stamps, I love it! :)
 På sista sidan kom fortsättningen på stämpeln. Även namnen på dem som gratulerade Hildegard.
On the last page was the continuation of the stamp. Even the names of those who congratulated Hildegard.
 En närbild på ena delen av stämpeln.
A close up of one part of the stamp.
Så här ser kortet ut från sidan.
Hildegard blev glad över kortet och jag hoppas att hon hade en fantastisk dag.
This is what the card looked like from the side.
Hildegard was happy about the card and I hope she had a fantastic day.
 
Ha det gott! Kram!
Have a great day! Hug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar