2012-11-27

Gratulationskort

En fd arbetskamrat skickade mig ett meddelande på facebook om att hon ville ha ett kort till sin syster som fyllde år. Jag fick fria händer och så här blev det.
A former colleague sent me a message on Facebook that she wanted a card for her sister's birthday. I was given free hands and this was it.
 Jag använde mig av lite mörkare färger.
I used darker colors.
 Skrev namnet på en brun cardstock som jag sedan satt fast med dubbelhäftande tejp.
I wrote the name on a brown cardstock and then it was stuck with double sided tape.
 Fjärilarna är utstansade med en av Matha Stewarts punchar.
The butterflies are punched out with one of Matha Stewart punches.
Insidan blev så här, här skrev jag från vilka.
Jag fick senare ett meddelande av arbetskompisen att hon blev nöjd, vilket gör mig glad!
:)
The inside was like this.
I later received a message from my workcolleague that she was happy, which makes me happy!
:)
 
Ha det gott! Kram!
Have a great day! Hug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar