2012-11-07

Grattiskort

Ännu ett kort till en arbetskamrat. Detta blev till hennes dotter.
Fick en del hintar om vad hon tyckte om och så här blev det.
Another card to a colleague. This was made for her daughter. Got some hints about what she liked and this was it.
 Av någon orsak blev det i blått. (Jag gillar ju blått)
Hon drömmer ju om att få äga en hundkoja, så det fick bli det.
Namnet och siffrorna är utskurna med min slice elite.
For some reason it became blue. (I like the blue)
She dreams about owning an old car, so it had to be. The name and numbers are cut with my slice elite.
 Tjejen har jag skrivit ut från datorn och sedan lade jag dit en mask med tegelstensmönster.
Därefter färglade jag med distress inks.
The girl I print from the computer and then I laid there a mask with brick pattern.
Then, I paint with distress inks.
Insidan blev så här. Här skrev jag ut tjejen igen fast mindre och färglade.
Arbetskamraten blev väldigt nöjd, även dottern! :)
The inside was like this. Here, I wrote out the girl again but smaller and color added.
My colleague was very pleased, even her daughter! :)
 
Tills vi möts igen, Ha det gott!!!
Until we meet again, have a great time!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar