2012-10-21

Wedding bells...

En arbetskamrat skulle på bröllop. Hon ville ha ett flaskkort med ficka för choklad. Jajamen, det gjorde jag med nöje! :)
A colleague was going to a wedding. She wanted a bottle cards with pocket for chocolate. Oh yes, I did with pleasure! :)
 På framsidan hade jag lånat en dies från syster och fick en snygg namn skylt.
On the front, I had borrowed a dies from my sister and got a nice badge.
 Här är en närbild på den, namnen har jag själv skrivit dit.
Here is a close up of it, the names I have written myself there.
 Sedan gjorde jag en ficka på chokladfickan där jag satt en tag. På framsidan skrev jag Varma Lyckönskningar och på baksidan skrev jag vem som uppvaktade de lyckliga tu.
Then I made a pocket on the chocolate pocket where I put a tag. On the front I wrote Warm Wishes and on the back I wrote who courted the lucky ones.
På ovansidan satt jag dit en spets och lite romantiska blommor.
Må de två leva lyckliga i alla sina dagar. :)
On top I put there a lace and some romantic flowers.
Let the two live happily ever after. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar