2012-04-02

Bras-burk

"Syrran" Sushi, ville ha en burk upp-pimpad.
Det är från början en svart burk, där man har braständare i. Sådana små klossar som man tänder på och stoppar in i kaminen/öppenspisen.
Jag får väl säga att denna blev snyggare än vad den var från början. :)
"Sis" Sushi, wanted a can decorated.
It is originally a black box, where you have firelighters in. Such small blocks that you fire up and puts into the stove / open fireplace. I may well say that this was nicer than it was originally. :)

 Designarket är från pinkpaislee, Butterfly garden - flower blooms. Ännu ett av mina favorit papper. :)
Design sheet is from pinkpaislee, Butterfly garden - flower blooms. Another one of my favorite paper. :)

 Texten är ju självklart min slice som har fått skära ut.
The text's obvious that my slice has cut out.



 Baksidan har jag gjort i korsettliknande utseende, hon ville ha så.
Backside, I have done in the corset-like appearance, she wanted it like that.
 
 Detta är locket.
This is the lid.

I botten inuti burken har jag även där skrivit lite. ;)
At the bottom inside the can, I have also written some. ;)
Time to refill.


1 kommentar:

  1. Står framme än idag,är lika snygg och används flitigt�� Tack!! Sussie

    SvaraRadera