2012-02-11

Gjorde en väska, i beige/brun.
Ibland är det kul att göra något annat än bara kort.
Made a bag, in beige / brown.
Sometimes it's fun to do something other than just cards.


 Här har jag använt mig av Martha Stewarts kantpunch, doily lace. Blommorna har jag punchat ut från en punch från Panduro. Grattis stämpeln fick jag låna av en vän, men nu har jag köpt den själv. :) Den är från reprint.
Here I used the Martha Stewart edge punch, doily lace. The flowers I have punchat out from a punch from Panduro. Congratulations stamp I borrowed from a friend, but now I have bought it myself. :) It is from the reprint.


 Insidan och baksidan är dekorerat som framsidan.
The inside and the back is decorated as the front.

Ja, den blev inte så pjokig.
Ha det gott!!!
Yes, it was not too shabby.
Have a great day!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar