2012-02-28

Bröllopsdag

Ett beställningskort.
En arbetskamrat ville ha ett gratulationskort till ett par som har varit gifta i 60 år!!! Vad häftigt att få vara gifta så länge och fortfarande vara lyckliga.
An order card. A colleague wanted to have a greeting card to a couple who have been married for 60 years!!!
 So great to be married so long and still being happy.

 Denna gång gjorde jag ett lite annorlunda kort än vad jag brukar göra. Kul att göra lite annat än bara de traditionella. Lite mer pyssel än vanliga, men skoj. Arbetskamraten blev nöjd och jag hoppas att Vivianne och Bertil också blev det.
This time, I did a little bit different card than what I usually do. Fun to do little else than just the traditional ones. A little more puzzles than usual, but fun. My colleague was happy and I hope that Vivianne and Bertil also did.

Då man viker ut flärparna så skrev jag på ena sidan och lämnade den andra sidan tom så att de kunde skriva något själva.
When you unfold the lip, I wrote on one side and left the other side empty so they could write something themselves.

1 kommentar:

  1. Ett jättesnyggt kort som beställaren kommer bli super glad över det är jag övertygad om:) Gillar ditt val av färger:)

    Det var mycket annat snyggt att njuta och titta på också här sedan sist:) Du är mycket duktig:)

    Tusen tack för ditt mycket trevliga besök och dina snälla ord hos mig det uppskattas MYCKET och jag blev JÄTTEGLAD:)

    Ha en underbar dag och kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera