2012-01-05

Storasyster...

En vän ville ha ett kort till sin storasyster, jag fick fria händer. Mina händer gjorde detta kort till henne.
A friend wanted a card to her big sister, I got a free hand. My hands made ​​this card for her.

"Till min kära storasyster fick jag skriva dit själv, hade ingen stämpel för det. Sedan har jag använt ett papper från Mariposas stack.
"To my dear sister" I wrote it myself, had no stamp for it. Then I used a paper from Mariposas stack.

 Här har min slice varit i farten igen. ;) Tagen, blommorna, fyrkanterna bakom tagen och fjärilen är allt utskuren den min kära ägodel.
Here, my slice has been at it again. :) The tag, flowers, the squares behind the tag and the butterfly is all cut out with my beloved possession.
En närbild på dekorationen i hörnet.
Ja, kortet blev till belåtenhet, vilket glädjer mig. =)
A close up of the decoration in the corner.
Yes, the card was to their liking, which pleases me. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar