2012-01-04

Min slice elite!!!

Detta är min slice!!!
Tänkte bara visa den för de som inte känner till den. Den är rosa och den vibrerar lite då man skär ut sina alster.
Lätt att ta med, behöver laddas någon gång nu och då.
This is my Slice!
Just thought I'd show it to those who do not know it. It's pink and it vibrates a bit when you cut out their creations. Easy to carry, need to be charged sometime now and then.


Man behöver ett sk. designcards för att skära ut former och bokstäver. Sedan kan man skära ut det man vill ha utskuret från designcardet, 
i storlekarna 1" - 4".
Vad skulle jag vara utan min slice! Älskar den!!!
You need a design card to cut out shapes and letters. Then you can cut out what you want from the designcard, in sizes 1 "- 4".
 What would I be without my slice! Love it!

2 kommentarer:

  1. Vart köpte du din slice??

    SvaraRadera
  2. Jag köpte den på pysseltagen, men hon säljer den inte längre. Scrapbruket har! :)

    SvaraRadera