2011-12-17

20år

En arbetskamrat/vän/elev ville ha ett kort beställt. Självklart ställer jag upp! Det är så roligt att göra personliga kort. =)

A colleague / friend / student wanted a card ordered. Of course I'll do it! It's so fun to make personal cards. =)
 Magnolia tjejen har jag färglagt med akvarellfärger.

Magnolia girl, I colorized with watercolors.
 Namnet har jag skutit ut med min slice. Love my slice!!!

The name I carved with my slice. Love my Slice!
 Likaså med nummer 20.

Similarly with the number 20.
 På insidan av kortet ville hon att jag skulle göra ett fack för pengar, och sedan stämplade jag dit ett grattis. Då fick de själva skriva dit vem det var ifrån.

On the inside of the card, she wanted me to do a trade for money, and then stamped congratulations. When I left it blank so they could wrote who it was from.

Alla nöjda och glada! =)

All content and happy! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar