2011-09-14

Väskkort

Här kommer en väska som jag trodde att jag hade lagt ut redan, men det hade jag visst inte. Sorry, Birgitta! ;)

Here's a bag that I thought I had posted already, but I had certainly not.
Sorry Birgitta! ;)
Arbetsledaren fyllde år i juni och då tänkte jag ge henne något kul från oss arbetskamrater.

The supervisor's birthday in June and I thought that I will give her something fun from us colleagues.

Väskan har jag gjort på egna mått och behag.
 Papperet i bakrunden är Maja designs "Ska vi gå och fika", tror jag att serien heter.

The bag I have done is my own dimensions and pleasant.
The paper in the background is Maia designs "Ska vi gå och fika," I think the series is called that.

Namnet är utskuren med min slice.

The name is carved with my slice.

Så ser den ut från sidan.

This is from the side.

Insidan stämmer helt förträffligt.
Hon är guld värd!!!

Hon blev jätteglad, och då blir jag ännu gladare.
Kraaaam!!!

The inside is entirely admirable.
She is worth gold!!!

She was thrilled, and I'll be even happier.
Many hugs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar